Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2023

"Η κρίση του Θεού" τι είναι;


Όπως ακούσαμε στο Τριώδιο,
η κρίση του Θεού τι είναι;
Είναι κρίση αγάπης,
κρίση ευσπλαχνίας τελικά.

Τι είπε ο Χριστός;

Δεν μας είπε:
-Φάγατε λάδι τη μεγάλη Σαρακοστή;
-Όχι Κύριε, δεν φάγαμε λάδι.
-Μπράβο σας! Περάστε στον παράδεισο.

-Πήγατε στο απόδειπνο τη Μεγάλη Σαρακοστή;
-Πηγαίναμε Κύριε, κάναμε και μετάνοιες!
-Περάστε στον παράδεισο.

-Πήρατε λουλούδια για τον επιτάφιο;
-Πήραμε λουλούδια!
-Περάστε στον παράδεισο.

Δεν είπε τίποτα από όλα αυτά.

Τι είπε;
"Ήμουν φτωχός και με ελεήσατε.
Ήμουν ξένος και με παρηγορήσατε.
Ήμουν άρρωστος και με επισκεφτήκατε.
Ήμουν στη φυλακή και ήρθατε προς με,
ήμουν γυμνός και με ενδύσατε".

Αυτή είναι η κρίση!
Και γιατί αυτή είναι η κρίση;
Γιατί αυτό το γεγονός
μάς κάνει πραγματικά παιδιά του Θεού!

Τι να σε κάνω αν δεν έφαγες λάδι
και έφαγες τον άλλο από τη γλώσσα;

Δεν έφαγες μία κουταλιά λάδι
και ήπιες μία μπουκάλα αίμα,
το αίμα του αδερφού σου!

Προσεύχεσαι, λες.
Προσεύχομαι,
προσεύχομαι,
προσεύχομαι,
αλλά δεν έχεις μέσα στην καρδιά σου ευσπλαχνία.
Τι προσεύχεσαι;
Που προσεύχεσαι;

Έλεγε και ο γέροντας μας:
"Καλά ρε παιδί μου,
που προσεύχονται αυτοί οι άνθρωποι;
Στον Κρόνο;
Στο θεό Κρόνο που έτρωγε τα παιδιά του;".

Γίνεται να προσεύχεσαι στο Θεό,
τον πλήρη ευσπλαχνίας και αγάπης,
και η καρδιά σου να'ναι πέτρα;

Κι η καρδιά σου να'ναι ξύδι;

Κι εσύ να'σαι έτοιμος να φας τον άλλο από την γλώσσα,
γιατί δεν κάνει αυτά που εσύ θέλεις;

~ π. Αθανάσιος Μητρ. Λεμεσού

|ο Μαριος Νικολαου κοινοποίησε προς την fb ομάδα μας, 

ο "αμφοτεροδέξιος" & οι συν αυτώ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου