Παρασκευή 26 Απριλίου 2024

"Ποιος είναι έτοιμος; Ποιος νομίζει ότι είναι σε θέση απόψε να κριθή;" |Φεύγουμε σου λέω, φεύγουμε...

 



Ποιος είναι έτοιμος;

Ποιος νομίζει ότι είναι εις θέση απόψε να κριθή;

 Δεν νομίζω να μπορή κανένας να μου παρουσιάσει συμ­βόλαιο από τον Χριστόν 
ότι αυτός έχει περιθώριο να μετανοήση, 
ότι έχει περιθώριο να ζήση 
και να τακτοποίη­ση τα θέματά του, 
εφόσον αναβάλει σήμερον και δεν ενδιαφέρεται. 

Δεν νομίζω να έχη κανείς να μου επιδείξη, 
να μου πη. 
"Κύριε εγώ έχω 20 χρόνια μπροστά μου". 

Δεν ξέρω τι του λέει ο διάβολος στο κεφάλι. 

Ο Χριστός τι του λέει. 

Τον ρώτησες τον Χριστό; 

Ο Χριστός δεν υπόσχεται ζωή εδώ, 
εκεί υπόσχεται. 

Υπάρχει ψευδαίσθηση σε πολλούς ανθρώπους ότι έχουν καιρόν. 

Αυτό είναι ένα μεγάλο τέχνασμα του σατανά, 
του εμπείρου αυτού προ­σώπου των 8.000 ετών 
ο οποίος γνωρίζει να κλέβη το παρόν 
και να υπόσχεται το μέλλον. 

Να κλέβη το σήμε­ρον 
και να υπόσχεται την αύριον, 
και όταν η αύριον γίνη σήμερον, 
να του την κλέβη και αυτήν 
και να του υπόσχεται την παρακάτω...

∽ Δημητρίου Παναγοπούλου †

|από τον Γιάννη Τσιτλακίδη



 *  ΥΓ (σκεπτόμενος φωναχτά...):
    Δεν βλέπεις άνθρωπε του Θεού 
πως κάθε μέρα, 
κάθε στιγμή, 
φεύγουν άνθρωποι,
μετά από σύντομες 
ή λιγότερο σύντομες περιπέτειες της υγείας τους,
και άλλοι εντελώς απροετοίμαστοι, 
ξαφνικά και αναπάντεχα;

Πόσο επιπόλαιοι είμαστε 
όταν θεωρούμε εαυτούς σίγουροι 
πως εμείς δεν θα περάσουμε μια απ΄αυτές τις περιπέτειες
κάποια στιγμή στη ζωή μας;

Τι σόι "συμβόλαιο" έχουμε υπογράψει, 
που μας εξασφαλίζει,
μου λες;

Μπορείς να μου το δείξεις;

   ~ ΥΓ του ΥΓ:
Φεύγουμε σου λέω, φεύγουμε. 
Πρόλαβε εαυτούλη μου να φτιάξεις τα σπασμένα με όλους όσους έχεις συγκρουστεί στο παρελθόν, το εγγύς και το μακράν.
Συνέχισε να ζεις,
να εργάζεσαι,
να παλεύεις με ό, τι αγαπάς,
να παίζεις σαν μικρό παιδί.
Χαμογέλα σε όλους, δικούς και ξένους.
Κι ας σε περάσουν για χαζοχαρούμενο, 
πρώτη φορά θα΄ναι;
Και ξεκίνα να προετοιμάζεσαι. 
Χρόνο δεν έχεις.
Άσ΄τον τον άλλον να λέει.
Το πετραχήλι είναι εκεί και σε περιμένει.
Δες την αναπαράσταση στην αρχή της ανάρτησης.
Ξανά.


|πρώτη δημοσίευση: 14/6/2023




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου