Πέμπτη 7 Μαρτίου 2024

☆ "ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ..." |Όταν ο Άγιος Παντελεήμονας συνομιλεί με έναν μαθητή σου...

 

~ "αμφ." επισήμανση:

Πριν διαβάσετε το παρακάτω απίστευτα παρήγορο περιστατικό...

Αδέρφια, να το ξέρετε και να παίρνετε κουράγιο! 

Δεν έχει τελειώσει τίποτα. 

Ό,τι και να κάνουνε οι αντίθετοι... 

Έχουμε κάποιοι, κι ας μην το αξίζουμε, 

την ευλογία να το βλέπουμε καθημερινά... 

Και να μαθαίνουμε και να παραδειγματιζόμαστε εμείς από τα παιδιά μας! 

Ξέρεις τι είναι να έρχονται να σε βρίσκουν και να σου λένε 

"Ξέρετε, κύριε, τον Άγιο Νικόλαο τον εν Βουναίνοις;

Τον Άγιο Παντολέων που ήταν μαζί του

και η κάρα του που ευωδιάζει 

βρίσκεται στον Άγιο Δημήτριο στο Μήλεσι, 

λίγο πιο κάτω από τον Άγιο Πορφύριο;"

          Ή εκείνη η παρέα των κοριτσιών...

"Πες μας, κύριε, κι άλλα για τον Κυπριανό...

Η Χριστίνα του πως είναι;"

Υπάρχει ΕΛΠΙΔΑ, λέμε...

~ Γράφει ο εκ των "συν αυτώ" καθηγητής, Βασίλης Φράγκος...



"Με τον Δ. της Α' Γυμνασίου μιλάμε συχνά τώρα τελευταία.

Μου λέει ότι του αρέσει πολύ η Ιστορία και ψάχνει τη ζωή διαφόρων ηρώων στο Βυζάντιο.


Μιλούσαμε προχτές πολύ γι' αυτούς.

Χτες όμως μου είπε ότι διάβαζε βίους Αγίων, 

όπως του Αγίου Νικολάου του Πλανά που γιόρταζε,

και ενός νεομάρτυρα, 

αγνώστου σε μένα.


Λέγαμε ότι οι Άγιοι είναι πάντα δίπλα μας, 

όταν μιλάμε γι'  αυτούς και διαβάζουμε τη ζωή τους.


Εκείνη τη στιγμή μου λέει αυθόρμητα 

ότι αγαπάει ιδιαίτερα τον Άγιο Παντελεήμονα.


Στην απορία μου γιατί ιδιαίτερα αυτόν, 

απάντησε ότι ήταν γιατρός ο Άγιος

και θα  ήθελε κι ο ίδιος να γίνει γιατρός.


Το πιο συγκλονιστικό όμως το άκουσα στο τέλος:

Μου είπε ότι κάποτε είδε 

τον ίδιο τον ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ στο όνειρο του 

να του λέει:

"ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ..."


Τι υπέροχο να το ακούς αυτό από μια σεμνή αγνή ψυχούλα 

και να ξέρεις ότι έχεις μπροστά σου ένα παιδί 

που είναι υπό την προστασία του Αγίου Παντελεήμονα...


Είναι από τις σπάνιες φορές 

που νιώθω μεγάλη την ευλογία 

να είμαι δάσκαλος τέτοιων μικρών αγγέλων. 

Βέβαια εδώ υπάρχει κι ένας πατέρας από πίσω,

που κάνει προσευχή κάθε βράδυ με τα δύο αγόρια του 

και τα ποτίζει με ευλάβεια και αγάπη για το Θεό!

 Τέτοια αόρατα φυτώρια Πίστης 

σώζουν την Ελλάδα από τον αφανισμό, σκεφτόμουν...

ΔΟΞΑ ΣΟΙ ΚΥΡΙΕ ΔΟΞΑ ΣΟΙ!

 

               ☆   ☆   ☆   ☆   ☆   ☆   ☆   ☆   ☆   ☆


"Εάν έμαθες στο παιδί σου να προσεύχεται, 

τότε του έχεις μάθει τη γλώσσα του Θεού.

Eάν έμαθες στο παιδί σου να κοιτάει τον ουρανό,

 του έδωσες τον κατάλληλο προσανατολισμό στη ζωή του.

Εάν έμαθες στο παιδί σου πώς να γονατίζει, 

τότε του έχεις μάθει τα πάντα.

Να γονατίζει όχι από ήττα ή υποδούλωση, 

αλλά από νίκη κατά των παθών,

που την οφείλει στη βοήθεια του Κυρίου 

και στη δική σου βοήθεια και συνέργεια ως γονέα.

Τότε έχει μάθει τα πάντα 

και μπροστά του ο πόνος 

και ο θάνατος 

δεν θα έχουν καμία εξουσία.

Να μάθουμε στα παιδιά μας 

όχι μόνο πώς θα κάνουν καλύτερο τον εαυτό τους,

 αλλά πώς θα κάνουν καλύτερο τον κόσμο".

 

π.Σπυρίδων Σκουτής

 

|επιμέλεια ανάρτησης: Πολυξένη Ρέρρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου