Παρασκευή 21 Ιουνίου 2024

«Όλω μοι συνεκράθης...»

 


     |γράφει ο εκ των "συν αυτώ" καθηγητής, Βασίλης Φράγκος...


"Υπέροχο τροπάριο χθες, 

μέσα στην ατμόσφαιρα της Ανάληψης του Χριστού

που γιορτάζεται για μια βδομάδα...


Η επανάληψη της λέξης όλος, 

τονίζει το χάρισμα του Χριστού 

στον καθένα από μας: 

ολόκληρους μας πήρε μέσα Του!


Πήρε τη φύση μας τη γεμάτη ελλείψεις, 

αμαρτίες και αρρώστιες 

και την καθάρισε αυτόματα, 

αφού την ένωσε με τη θεϊκή Του φύση.


«Όλω μοι συνεκράθης...»


Τι υπέροχη ερωτική έκφραση... 

Ενώθηκες ολόκληρος μαζί μου! 

Η λέξη συνεκράθης σημαίνει ανάμειξη. 

Από αυτή βγαίνει το κρασί...


Ενώθηκες μαζί μου 

για να μου μεταδώσεις όλη σου την καθαρότητα,

ώστε να με ανεβάσεις στον Πατέρα Σου, 

να γίνω κι εγώ υιός Του!


Μόνο έτσι σώζει ο Χριστός: 

όταν κάνει υιούς Θεού τους ανθρώπους! 

Όταν τους ανεβάζει στον ουρανό! 


Δε σώζει ο Θεός με νομικό τρόπο, 

όπως πιστεύουν πολλοί. 

Δεν είναι νομική πράξη η σωτηρία. 

Δεν είναι αυτό Ορθοδοξία.


Ο Χριστός σώζει 

όταν γίνεται ένα μαζί μας, 

μαζί μου. 

Όταν με αγκαλιάζει, 

όταν μπαίνει μέσα μου. 

Όταν γεμίζει τη φύση μου με θεϊκή Δόξα.


Πόση ομορφιά, αλήθεια, 

σκορπίζεται στον κόσμο αρετές τις μέρες... 

Πόσοι, αλήθεια, το ξέρουμε και το γευόμαστε...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου